Deoarece ștergeți datele permanent, este o idee bună să copiați zona de celule sau tabelul original în altă foaie de lucru sau în alt registru de lucru înainte de eliminarea valorilor dublate.
- Selectați zona de celule sau asigurați-vă că celula activă este într-un tabel.
- În fila Date, în grupul Instrumente date, faceți clic pe Ascundere dubluri.
- Alegeți una sau mai multe dintre următoarele:
- Sub Coloane, selectați una sau mai multe coloane.
- Pentru a selecta rapid toate coloanele, faceți clic pe Selectare totală.
- Pentru a deselecta rapid toate coloanele, faceți clic pe Deselectare totală.
Dacă zona de celule sau tabelul conține multe coloane și doriți să selectați doar câteva coloane, poate fi mai simplu să faceți clic pe Deselectare totală, apoi sub Coloane, selectați acele coloane.
- Faceți clic pe OK.
Excel afișează un mesaj indicând câte valori dublură s-au eliminat și câte valori unice s-au păstrat, sau dacă nu s-au eliminat valori dublură.
- Faceți clic pe OK.