Plinul de combusibil si rezervorul

Plinul de combusibil si rezervorul

In rezervor nu e bine sa pui mai mult de 50 de litri. Spatiul unde iti mai intra 5 litri e defapt pt vaporii de motorina.

Tipuri comerciale de motorina

Euro 4 de la MOL sau Agip consuma cam cu 0.5-1 L/100km mai putin fata de motorina de la petrom
OMV Sprint Diesel Euro 4 e ceva mai unsuroasa si protejaza si pompa de injactie,pe linga o reducere substantiala de consum
Rompetrol Efix euro 4 consumul a scazut cu 0.5% in oras, pornirea la rece e foarte usoara, glasul motorului e altul, parca e mai placut.
Petrom Top euro diesel 4 contine multi aditivi pentru subtiere,si de acolo si consumul mai mare

Motorina aditivata special pt. iarna
OMV Sprint Dieselul e pentru temperaturi extreme (-30 sau -35 grade)
Euro 4 de la MOL -25 gr
Rompetrol Efix euro4 rezista pina la -25 grade
Petrom Top euro diesel 4 rezista cu brio la -20 grade

Masina trage mai bine cu motorina euro 5 dar si consumul este mai mare
Euro 5 se utilizeaza pentru motoarele diesel care functioneaza cu motorina avand continut redus de sulf.Combustibilul cu continut redus de sulf necesita ajutor pentru lubrifierea injectoarelor si a pompelor de injectie. Tratamentul furnizeaza un aditiv special de ungere care ajuta la lubrifierea partilor esentiale ale motorului. Aditivul pentru motorina coboara punctul de curgere, nepermitand legarea cristalelor de ceara. Aditivarea motorinei se poate face tot timpul anului.Se adauga aditivul in rezervorul de combustibil inainte de umplerea sa.354 ml aditiveaza 38-76 l motorina. Aditivul separa apa din motorina in partea de jos a rezervorului acolo unde poate fi evacuata fara a dauna echipamentelor scumpe"
Aditiv pt motorina DuraLube am auzit numai belele..s-au plans multi ca si-au stricat motoarele..be carefull!!
Eventual rezervorul e bine sa fie cu cel putin 3/4 plin (pentru a nu se forma condens in rezervor)