Valorificare cod promotional Google Adwords

Valorificarea codurilor promoţionale
Este posibil să fi primit un plic sau un e-mail de la firma care vă asigură găzduirea Web sau de la bancă, prin care vă era prezentat programul Google AdWords şi care vă oferea un credit promoţional destinat să vă ajute să vă înscrieţi la acest program. Dacă sunteţi agent de publicitate AdWords nou, parcurgeţi următorii paşi pentru a crea un cont AdWords şi pentru a vă valorifica creditul:
  1. Accesaţi pagina de pornire AdWords la https://adwords.google.ro.
  2. Faceţi clic pe Înscrieţi-vă acum.
  3. Urmaţi instrucţiunile pas cu pas pentru crearea şi verificarea contului dvs. AdWords.
  4. Conectaţi-vă la noul cont AdWords.
  5. Faceţi clic pe fila Facturare.
  6. Faceţi clic pe Preferinţe de facturare.
  7. Urmaţi paşii necesari pentru introducerea informaţiilor de facturare. Asiguraţi-vă că introduceţi codul promoţional în câmpul numit Cod promoţional. (Plicul sau e-mailul pe care l-aţi primit poate conţine o adresă URL pe care să o utilizaţi la configurarea contului AdWords cu precizarea că acest credit se va aplica automat la contul dvs. În acest caz, puteţi lăsa câmpul pentru codul promoţional necompletat, iar creditul va fi aplicat automat la cont.)
  8. Faceţi clic pe Salvaţi şi activaţi pentru a finaliza procesul de configurare a facturării.
Dacă aţi introdus deja informaţiile de facturare, urmaţi aceşti paşi pentru a valorifica un cod promoţional.
Taxa de activare va apărea sub forma unei ajustări a serviciilor pentru luna în curs în pagina Rezumatul facturării.
Observaţie importantă cu privire la codurile promoţionale
Trebuie să introduceţi informaţii de plată valide pentru a activa contul dvs. AdWords şi pentru a difuza anunţurile. În majoritatea cazurilor, se va percepe o mică taxă de activare prin intermediul formei de plată precizate de dvs.:
  • În cazul în care contul dvs. utilizează plata anticipată, trebuie să efectuaţi o plată anticipată înainte ca anunţurile să fie difuzate. Taxa de activare va fi dedusă din această plată anticipată.
  • În cazul în care contul dvs. utilizează debit direct, taxa de activare va fi aplicată contului dvs. bancar.
  • În cazul în care contul dvs. utilizează plata ulterioară prin carte de credit, taxa de activare va fi inclusă în soldul contului în momentul în care veţi fi taxat la sfârşitul primei perioade de facturare.
La epuizarea creditului promoţional, campaniile dvs. vor continua să acumuleze costuri pentru care veţi fi facturat. Dacă nu doriţi să acumulaţi costuri care să depăşească creditul promoţional, întrerupeţi campaniile oricând pentru a înceta activitatea publicitară.
Regulile codului promoţional
Dacă aţi primit un cod promoţional Google AdWords oferit de către un partener Google, nu uitaţi să analizaţi informaţiile privind promoţia furnizate de către partener. Este posibil ca fiecărei oferte să i se aplice reguli unice, pe lângă următoarele:
  • Ofertele promoţionale sunt limitate la una singură pentru fiecare client.
  • Adesea se aplică o dată de expirare; prin urmare, reţineţi că este posibil să aveţi la dispoziţie o perioadă de timp limitată pentru a utiliza creditul. Adesea, codul este valid timp de numai 14 zile de la data la care a fost creat noul dvs. cont.
  • Dacă urmează să vă înscrieţi la un serviciu care vă oferă un credit promoţional AdWords, asiguraţi-vă că respectivul serviciu are o legătură cu Google. Dacă aveţi întrebări referitoare la o ofertă, contactaţi-ne înainte de a lua o decizie.
  • Dacă primiţi un cod promoţional de la un serviciu cu care nu aveţi relaţii de afaceri, reţineţi că respectivul cod ar putea fi nevalid.