Horoscop urania

Din cand in cand imi place sa mai pierd vremea pe la televizor. De obicei nu prea ai la ce sa te uiti asa ca de obicei butonez telecomanda si cate-o ora pana gasesc ceva interesant. Intr-una din seri am dat pe canalul B1 TV unde era emisiunea Pasul Fortunei, unde celebra Urania face prezicerile saptamanale pentru horoscop urania. Prima data nici n-am stiut ce inseamna horoscop urania, abia acum cateva zile am aflat ca este cel mai urmarit horoscop si ca foarte multa il urmareste. Dar poate si mai important de atat, foarte multa lume declara ca li se si indeplineste ceea ce li se prezice. Lumea e foarte curioasa sa afle cum le va merge in noul an, daca vor avea succes, daca vor avea surprize sau neplaceri. Lumea e curioasa sa afle in general cum le va merge in afaceri, dragoste si sanatate. Din fericire Horoscop 2012 mi-a prezis doar lucruri bune pentru noul an. Tu crezi in horoscop? Cum crezi ca iti cum va merge?