Tu ce cadou iti doresti?


Anul acesta, i-am trimis o scrisoare lui Mos Craciun, dupa mult, mult timp. Sper sa aiba timp sa o citeasca deoarece cred ca am trimis-o cam tarziu. Stiu ca e foarte ocupat dar am zis macar sa imi incerc norocul. Cuminte am fost dar asta nu cred ca imi va garanta primirea cadourilor din lista trimisa. Odata cu trecerea vremii s-au schimbat si dorintele mele, nu mai vreau masinute, trenulete, avioane sau vaporase, acum as vrea un Ferrari(rosu sa se asorteze cu craciunita), un iPhone si un job mai bun . De data aceasta nu mai vreau sa vina mosul ala beteag, fara burta si cu barba dezlipita pe jumatate. Anul asta visez sa gasesc sub brad cateva blonde, bineinteles cu costume craciunite langa cadourile mult visate.
Dar nu am eu norocul asta, in loc de craciunite, m-as multumi si cu nevasta-mea imbracata in lenjerie rosie si sa ma astepte in pat, ca sub brad s-ar putea sa nu incapem.
Probabil voi primi ca in fiecare an o pereche de sosete si o pijama sau un set de barbierit „la mega oferta”.
Va trece insa si acest Craciun dar la anul ii voi scrie mosului mai din timp sa aiba ragaz sa se pregateasca.
Craciun fericit !